Rosenknopp och jag...

Hela 2 timmar var vi ute, rosenknopp och jag.
Det var skönt, o känns så mycket bättre efteråt.
Är inte lika fladdrig o illamående längre.
Däremot är jag lite lättirriterad, känner jag. Fast det vet jag inte om de beror på drömmen eller något annat.
Eller egentligen är jag nog bara ledsen, men som vanligt så gör jag väl om mina känslor alltid, till nåt annat.
Nåt som jag antagligen har lättare att hantera. Eller är van vid att hantera, rättare sagt.
Ikväll får vi iallafall veta om lägenheten. Pirrigt!
Och så har ju jag 18 månader idag! Det hade jag nästan glömt bort!
Najsigt! Helt nykter o helt drogfri! Inte illa pinkat för en stressad trähäst!
Ikväll kommer Monica hit o lånar tvättstugan. O så åker vi iväg en sväng o handlar. Ska kolla in citygross.
Annars händer de väl inte så mycket här.
Eftervården igår kändes jättebra. Dels så var hon som hade den igår, själv fd. beroende.
Dels så känns det som att det börjar lossna för mig. Pratade en hel del med några där. Fick skryta lite om ippaknoppen. Kändes som att jag vågade, så smått, öppna mig lite.
Förövrigt så är allt bara bra. Håller tummarna på ett positivt besked ikväll om lägenheten.
O att jag slipper ha så många knark o sprut-drömmar! USCH, FY, BLÄÄ!
Dem klarar jag mig bättre utan!
image184

Kommentarer
Postat av: Jensi

GRATTIS till 1 1/2 år nu! =) Så BRA! Och vad kul attd et börjar kännas bra på e-vård o sånt! =)

2008-03-19 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0