Snorapans hämnd

Ganska irriterande faktiskt. Här har jag gått o trott, hela måndag, tisdag och onsdag att jag var förkyld.
Och tänkte igår kväll att nu får de vara nog. Därför åkte jag ju o skulle simma idag.
But NO, då var det bara lek o plask.
Och nu, ja nu har den där förkylningen brytit ut med råge!
Inte trevligt alls!
(Snorapa i näsan där säg mig vem som förkyldigast är-Theres!)
Teven sen; undrar när dom tänkt göra så folk frivilligt betalar tv-licensen????
Det är ju bara SKIT & REPRISER!
Åååååh, vad gnällig jag kan vara.
Snorapan här kanske ska ta o gå o snyta sig lite, ta ett bloss eller två.
Och "get her act together!" (Varför så mycket engelska?)
Later snod-monkeys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0