Söndag

Äntligen har man jobbat klart veckans skift. Känns så skönt när man gjort klart, o vet att de är en hel vecka kvar till nästa gång.
Småtrött, känner jag mig, men inte lika trött som jag var igår.
Vaknade ändå 3 imorse o hade svårt o somna om. Lyckades halvsova lite o drömde nån schizi dröm om lägenheten o om jobbet.
Idag på jobbet har jag tränat på att ta det lugnt. Har ju mucho grande problemas med min stress.
Så jag har tagit en massa rökpauser, stretchat lite o sånt. Men det är svårt ändå.
Svårt när man känner att man måste vara klar en viss tid oxå.
Men annars är det bra. Kittekatterna kommer idag. Blir nog Wilmalisan glad.
Och så skulle jag få låna symaskin idag. O då blir de o sy till veckan.
Hoppas inspirationen håller i sig!
Nää, hörni folks, ska hoppa in i duschen. Vill ju inte gå o lukta hamburgare o go´svett hela dan!
Later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0