SPA

Jobbat. Går bättre o bättre att ta det lugnt på jobbet, tycker jag.
Däremot får jag inte till andningen. Spänd i magen känns det som.
Har inte kunnat andas med magen på hela veckan. Och la fobia är superjobbig just nu.
Spökar i mitt huvud som faan, hela tiden. Blir super-jobbigt, ju!*ledsen*
Maken har gått ut med vovven på långpromenad. Var meningen att jag skulle följa, men jag känner att jag hellre tar det lugnt hemma. Ska ta ett bad o sånt istället.
Har slappat ett tag framför teven, o nu sitter jag här.
Vet inte vad man ska hitta på sen idag. Klockan är ju bara 12.45, eller nåt.
Får väl hoppas de är nåt bra på teve för ovanlighetens skull.
Orkar nog inte göra så mycket. Är trött, trött, trött!
Ska jobba imorgon oxå, så det blir tidig kväll, ikväll.
Kanske jag satsar på att unna mig en spa-dag, idag. Fixa lite naglar, göra ansikte mm.
Det låter mysigt. Så får det bli.
Längtar tills jag åker upp o hem! Bara ca. 2 veckor kvar. Roligt!
Har inte fått tag på G än. Ska prova hans mor.
Och till veckan bör jag få mina kläder från h&m. Dom som jag beställde när jag hade lite o göra, ni vet...
"Råkade" lägga till några extra-saker. Fast bara 2 grejer. En bh (brösthållare som dom säger i Kalix!)
Och matchande trollisar. Blir bra det! *längtar*
Har tänkt att jag ska gå o kolla efter ett par snygga o bekväma gym (typ; yoga-) brallor nu när jag får lön.
För då måste jag ju börja yoga.
Känner mig jäkligt peppad att börja med mer träning än bara simning, nu oxå.
Så många som pratar om träning hit o styrke dit nu, så man blir verkligen sugen på att komma igång mer själv.
Då vet ni!=)
Nu ska jag i alla fall gå o spa:a mig lite.
image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0