tick tack....

Nu sitter jag bara o väntar att klockan ska gå. Ska möta maken efter jobbet, samtidigt som jag tar balubakerstin på en sväng. Och då tänkte jag att om jag går vid halv4 nån gång, då hinner jag gå i skogen o borsta henne oxå.
Men klockan är ju bara 15.16. Suck!
Målningen på lisalisan blev svinbra! Är supernöjd!
Synd att kameran strejkar. Annars hade jag kunnat fota o lägga upp en bild så alla får se underverket!
Nåväl, kanske i framtiden....
15.18.....
Annars har jag inte så mycket att skriva om. Mest oviktigt dravel och svammel.
Dagens middag, t ex. : korv o mjölkstuvade makaroner med stekta tomathalvor. Eller hur!?
Lätt väl ganska gott?
15.20...nu kan man ju i alla fall kanske gå o förbereda lite med klädsel o sånt.
Jaa, time to go. 15:21...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0