Tribute 2 Eddie G.

Var med maken på stan i förmiddags. Det var mysigt.
Något lån bidde det inte. Fast det kom inte som någon chock heller för varken mig eller honom.
Men vi gick o käkade lunch på donken.
Och jag gick naturligtvis o köpte mig en kofta när han åkte. En svart en på Gina. Snygg.
Sedan handlade jag mat och åkte hem. Städat upp det värsta inför visningen.

Imorgon tar min lilla kompis Eddu tack o hej från jordelivet.
Känns jättetråkigt. Framförallt att jag inte har möjlighet att krama om de lilla livet innan det är dags.
Eddie-vännen där. Som vi kamperade ihop litegrann, då o då när jag gick skolan. Bodde hemma hos mamma.
O inte hade så många vänner. Då fanns han där. Sparven!
Kommer att sakna honom mycket!♥
image196

Kommentarer
Postat av: Jensi

Vad fint du skrivit om Eddie! =) Men visst vet du att hunden på bilden är Lurvas!? =)

2008-04-01 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0