Tydligen tisdag...

Imorse vaknade jag med massor av inre stress. Känns som att energierna har låst sig eller nåt.
Så jag bestämde mig för att ta med Wilma på en långprommis.
Vi promenerade förbi jobbet med skattepappret.
(Där sa en utav cheferna att "vi får se om vi hinner ta det på den här lönen..." Jag sa att jag hade pratat med Karim som hade lovat det, men jag ska ringa o påminna honom igen. Funkar inte det här med lönen, då funkar det inte att jobba heller. Strul med första lönen liksom! Bajs-irriterande!)
Sen fortsatte vi in till stan, gick o hyrde film. Och sen gick vi hem.
Väl hemma kom jag på att jag skulle till frivården och hade en timme på mig. Funka inte!
Ringde o bokade om den tiden. Men nu är jag på väg o ska in till stan ända.
Har tid på Af kl 14.30.
Såhär är det när man har en massa inre stress som rör om i grytan!
Det är ingen ordning på nånting. Känns som att man på sätt o vis blir lite handikappad.
Och sen ikväll så har jag äckel-eftervården! Känns inge kul alls!
Men jag har tagit ett beslut på att jag går den här gången, o känns det fortfarande bara blaha-blaha, då avslutar jag den.
Förövrigt så har jag massor pms, känner jag. Lättirriterad som faan!
O kissekatterna ligger risigt till. Guud, dom är ju överallt!
Nää, nu måste jag gå o göra mig klar inför af.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0