Zömniga zzzzzöndag....

image172 Nu har det hänt! Jag känner av förkylnings-symptom! Hemskt!
Fast en sak är bra med det, för då är jag sjuk på tisdag och då kan jag nog inte gå på eftervården.
För den suger fett!
Idag har jag jobbat i alla fall. Tungt o stiga upp imorse. Men det gick bra ända. Bara man tar sig iväg så.
Satt igår och skulle boka tågresa, men någon tågresa bidde det inte. Alla djurplatser var slut.
Men då har jag bestämt att jag åker efter påsk istället. Det går ju faktiskt lika bra det.
Annars är allt bara bulla!
Känner mig väldigt tacksam för det liv jag har idag. Och den man och hund som jag får dela det livet med. Och de människor som finns runtomkring.
Och mannen ifråga har åkt på möte, så här sitter jag nu.....
...som den data-beroende gräsänkan. Trött och frusen och på väg att bli förkyld, som sagt.
Ska nog sätta på mig myskläder och krypa ner bredvid Ippa-Astrid i soffan, och bara glo på teve.
Det lät som en ytterst bra ide! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0