---

IGÅR: Jobbade, sen hem o käka en halv stor cheese till lunch.
Dagen började lite trassligt.
Men slutade jättebra med promenad o mys med familjen i skogen....=)
Älsklingen tog nämligen en ledig softish-dag igår, istället för att bygga friggebo´.

IDAG: Jobbat, as usual. Hem, käkat, rastat smörblomme-umpan. Duschat o vilat.
Supertrött.
Älskling bygger friggebo.
Jag ska ev. gå till Monica, kolla på nå grejer i förråd o så.
Sen ska jag laga fläskfillé till middag. Med svamp o banan-sås. O ris. Gott!
Längtar efter älskling!

UTE: ...är det vår. Varmt men blåser. O lite grått.
Imorgon ska det bli sol, men kallt. Borde vara tvärtom!
Har knäppit några vår-bilder bla., som jag ska lågga upp sen.
Så fort jag bara hittar USB-kabeln.
(Kanske hinner det bli höst till dess, men bättre sent än aldrig.

NÅVÄL: Dags att försöka få nåt gjort.
Ippe-umpe, sitter o spanar på ballongen.
Själv ska jag börja med att gå o byta musik, innan det flippar för mig!!!
AAAAAAAAAArrrrRRRRRRGGGGGgggGGGgGGHHHHHhhhHhHHHh!!!!

Kommentarer
Postat av: TG

Sitter på färjan och läser bloggen. Trist och ensamt utan Eddiegubben, men vad gör man. Ha det bra och hälsa. Kram.

2008-05-11 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0