After work...

Tre dagar kvar att jobba. ....stöööÖÖÖööÖöÖöÖöÖööööön!
Nåväl, ska väl gå bra det med.
Har ju gjort en dag idag i alla fall.
Känns samtidigt bra att ha gjort något meningsfullt.
Och appropå de så tänker jag att nu får de vara nog med självömkan.
För den här gången.
Måste ju för f-n se uppåt.
Rikta blicken på nåt annat än mig själv.
Kanske är de där problemet ligger,
taskig rutin i vardagen.
Därför tror jag det blir bättre om jag får den här praktik-platsen nu i juni.
Få göra o tänka på nåt annat än sitt mående, sig själv o sina krämpor, ett tag.
Blir nog bara bulla, de!

Annars är de bra.
Längtar till älsklingen kommer hem, för då har han med sig en överaskning till mig o Ippa-umpan.
Fast jag vet ju redan vad de är, men inte ip-ump.
Kissebejbis, nämligen.
Nu kommer alla o idiotförklara mig, men det är faktiskt lite älsklingen som har "propsat" på de här.
Inte bara, förståss, men typ lite.
Nåja, ser framemot det.
Ska bli kul o se Ips reaktion.
Tror hon blir jätteglad!

Nää, nu ska jag försöka vila en stund.
Så jag sen orkar göra nån nytta här hemma.
Måste ju ställa fram kissekatten-grejer!
Lev å må- Luden tå!


Såhär ser den ut. Fast den har visst växit lite sen de här kortet togs.
Som ett litet marsvin ser den ut! SööÖÖÖöÖÖÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0