ALT. 1,allmänning....

Igår; var jag till hudik över dan.
Det var återträff, de flesta var där.
Sen var de föreläsning oxå; om tillfrisknande.
Kul att träffa alla.
Jenny var höggravid. Tre veckor kvar.
Babysen rörde sig i magen så hela magen rörde på sig.
Var jätte häftigt o se!
Susanna var där o Veronika och Sofia.
Kul o träffa Sofia.
Var jättelänge sen!
Var hos Marita på fika en sväng.
Sen åkte jag hem med Eva.
Kom hem vid 7-8 tiden.
Helt slut!
Käkade pizza med älsklingen framför teven.
Började se "Oceans Eleven", men gick o lade mig vid 23.
Skulle ju upp o jobba imorse!

Idag; har inte varit fullt lika spännande som igår...
(Kattskrället vill upp till skärmennhela tiden o kolla efter pilen! Irri!)
Klev upp, som jag brukar vid fem.
Käkade, gick till jobbet, jobbade, hem, ut med hunden.
Duschat, käkat lunch, diskat o just nu tvättar jag.
Måste ut med vovven snart igen.
O så måste jag städa kattlådan!
Åååååh vad det är trist med måsten ibland!
Speciellt när man bara vill vila!
Älsklingen är i jobbartagen.
Ännu en lördag som gräsänka.....
O mycket mer spännande än så lär det väl inte bli idag.

Så, så vet ni! =) image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0