Ärlighet...

Idag gjorde jag nåt dumt o gammalt.
Nånting som jag jämt gjorde medan jag var aktiv, o kände att jag hade bättre för mig än att sköta mina åtaganden.
Hade egentligen tid hos psykologen idag.
Men bara för att jag kände mig riktigt trött o hängig, o kände att det hade varit skönt att bara ha en slappardag hemma,
så ringde jag o bokade om tiden.
Nu har jag jättedåligt samvete och känner mig jättedum.
Psykologen som är så viktig för mig oxå!
Visst att jag må vara jättetrött efter all stress som är hela tiden nu med saker som behöver göras,
men visst hade jag väl orkat åka till sjukhuset o träffa henne en timme.
Det här maler i mitt huvud hela tiden.
Så nu vet jag ju det till nästa gång.
Att jag bör göra det jag ska, för att må bra.
Inte skolka. Det känns såå gammalt!
Nåväl, nu har jag varit ärlig om det iallafall.
Tack för det-televerket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0