Kreativa jag...

Känns som att den där "kraschen" som brukar komma efter veckans alla dagar och jobb,
kom idag istället för måndag som de brukar.
Därför har jag inte gjort mycke alls idag.
Började dagen med frulle, dusch o utgång med lilla smörblomman min.
Sen hade jag massor planerat, men det enda jag faktiskt fick gjort det var toalett-städning och plocka in mina akvareller o målargrejer i ett skåp.
Sen har jag mest bara vilat hela dagen lång!
Just nu har jag visserligen tvättstugan, men det var väl typ allt.
Tog fram ansökningspapprena till skolan som jag tänkte fylla i.
Men hamnade framför datorn istället.
Så kreativt! =)
Hatar att fylla i blanketter o ansökningspapper!
Ute blåser de som fan. Bara mest varit mulet idag. Deppväder!
Inne typ likadant! Inte blåsigt, men deppigt.
Känner mig riktigt ful o äcklig idag.
Fast jag vet ju vad det beror på....
:The fucking time of the month that comes every month, even fast I dont want it!
Suger fett!
Nåväl, solen har iallafall kommit fram en stund nu. Känns lite bättre då.
image227 Laddar med en fin vårbild. Vitsippor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0