Morgon-tankar...

Morgontrött!
Har börjat stiga upp så himla sent på vardagarna.
Är väl lätt att det blir så, när man inte jobbar eller så.
Älsklingen försov sig imorse. Vaknade 10 min innan han skulle börja.
Men han såg lika glad ut ändå. Gav mig en puss o steg upp. *Söt*
Själv ska jag till min pyskolog idag.( Inte skolka)
Känner mig dock lite halvseg, risig i magen (åt inte som jag bör igår) o stressad inuti.
Men de kanske ger med sig.
Får se om jag ev. går en sväng på stan efter pysko.
Tänkte sola, lägga handpenning på snyggaste jeansen på BIK BOK o gå på appo.
Men nu måste jag gå ut med lilla smörblommi-rumpan här, i allafall.
Hon kom o var så glad imorse när hon hörde att vi vaknade o Kalle skulle stiga upp.
O så gick hon upp med honom, käka lite frulle, sen kom hon o la sig med mig igen.
Hon är en riktig go-vän, hon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0