ONSDAG....

Sov till tio imorse igen!
Skönt o få sova, men kanske borde ta mig i kragen lite...
Nåja, blir väl bättre bara jag får den här praktiken.
Klev, i alla fall, upp, tog kaffe o rökte min morgon-cig.
Med Wilmalisan på ballongen.
Sen klädde jag på mig o tog med mig lillstrumpan ut på en morgonprommis i skogen.
Och först hade jag tänkt att jag skulle bara vara hemma o ringa viktiga samtal.
Men nu måste jag säga att jag tänkt om.
Någon i huset håller på o borrar för land o rike.
Hör knappt vad jag tänker!
Så därför ska jag nog bara göra mig klar; en snabbdusch, o sen åka in till stan o sola.
Gå tillbaka med ett par skor till stadium o lite sånt.
O ringa viktiga samtal senare idag.
Smart plan! Så kör vi!
Smell ya later.
O då me bilderna oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0