Samlar tankarna...

Idag har jag varit o simmat.
Fick simma på krita, eftersom mitt bankkort dödde idag.
De var ju faktisky sjyrre!
Tänk att de finns änglar på badhus oxå!

Annars mår jag sådär.
Stressad o låg.
Tröttnat o tappat tålamodet med minfobi!
Tycker min pyskolog är puckad, fast de handlar väl egentligen inte om henne.

Och så har jag kommit till den punkten ( i mitt liv) att jag funderat mycket över mitt shoppingberoende.
Hur jag hela tiden försöker fixa till mitt mående genom att ständigt köpa o beställa nya kläder.
Över ekonomin som aldrig stämmer överens med utgifterna.
O jag tror att aven om jag så hade haft ut  100 papp i månaden, så hade jag fått svårt att greppa inkomst/utgift.
Detta har börjat gro i mitt huvud. Blir till skam över att jag inte bidrar, o inte får ihop det... alls!
Måste på något sätt börja jobba ed mig själv, vad det gäller det här.
Erkände det här för älsklingen igår.
Det kändes verkligen som en lättnad. Måste bara börja leva efter det oxå.
O det skrämmer mig.
För hur ska jag då ha kontroll???
(Processdrogande...)
Men de kändes i alla fall bra att säga det högt, och att det togs emot så himla bra oxå

Förövrigt så har jag väl inte så mycket att tillägga just nu.
Mer än att jag verkligen är supertacksam att jag får vara nykter o drogfri.
Tacksam över allt och alla jag har runt mig idag.
Min man, hund och andra nära o kära.
Tacksam att vi åkte iväg på möte igår.
Blev faktiskt ett bra möte.
Handlade om första steget.
Var precis vad jag behövde, just med tanke på mitt köpberoende.
(Sorg att kapitulera inför det oxå! Vad ska jag nu hålla fast vid? Som att jag alltid behöver hålla fast vid något för att överleva! När jag egentligen kanske bara behöver släppa taget! O det verkar ju inte vara för jävla lätt!!!!!)

Nu får det var nog för idag!
Ska gå o diska o börja med maten innan älsklingsälsklingen kommer hem!
Kanske laddar ner bilderna på diverse saker sen, om jag hinner!
Tack för idag-slut för idag!
Smell ya later!

image232

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig dag! :)

2008-05-13 @ 15:48:37
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0