SPA

Idag har jag varit på zana spa.
De var jätteskönt.
Bästa presenten jag nånsin fått, tror jag.
Först var de bubbelbad o bastu, med frukt, jos o vatten.
Sen fick man välja ansiktsbehandling eller halvkroppsmassage.
Jag valde ansiktsmassage.
Förfärligt vad härligt!
Sånt där ska man ju ha råd med typ varje dag!
Speciellt såhär på ålderns höst=)
Så man känner sig fräsch o pigg trots att man skridit över tretti-strecket!
Nu ska vi kaka pizza o softa framför teven.
Softish!
image258
(kändes som en passande spa-bild=)

Kommentarer
Postat av: TG

Tydligen ganska mysigt att bli gammal, eller hur Gammeles. Kram.

2008-05-28 @ 19:49:06
Postat av: Jensi

Åååh va skönt!

2008-05-29 @ 10:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0