Sun is shining...

Solen skiner o det riktigt känns som sommar i luften.
Allt känns sådär lätt o bra.
Har varit o gått med hundskrället i över en timme i värmeverks-skogen.
Såg inga ormar idag, tack o lov!
Var ner till en liten "sjö" eller "pöl" eller vad man kallar det.
Där skrället rocka loss i leran med en stor stock.
Så det var bara raka spåret in i duschen direkt när vi kom hem.
Älsklingen kom hem från jobbet tidigare med skallebang.
Så jag gjorde sommarens första rabarberkräm o rostade frallor till lunch.
Smakade riktigt gott!
Inte minst med en av mammas lyx-muffins till efterrätt!
Just nu sitter jag o väntar på att bli uppringd av vetrinären ang. beta pred.
Sen ska jag ringa facket o lite annat.
O om jag hinner o orkar så åker jag in en sväng till stan o solar.
Annars är allt bara bulla.
image257
Så tack för mig! =)

Kommentarer
Postat av: Jensi

Vad idylliskt det låter där nere i Sundsvall! ;)

2008-05-28 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0