Tattarställe!

Folk har fan inge hyfs nuförtiden, eller hjärna att tänka med heller, för den delen!
Var o jobbade idag, o dels var de apmycket o göra.
Verkar som att de var mycket fulla människor i farten igår, som hade haft svårt med kordinationsförmågan.
Bara för att det låg hamburgare, dressing, strips mmm. på golvet, borden osv.
Visst, det är ju därför jag jobbar där. För att städa.
Men sen när jag kom till köket, visar det sig att de som jobbat sist "glömt" att diska undan alla attiraljer efter sig.
Så det var bara att springa fram o tillbak o fixa disk oxå.
Plus att dom aldrig tar ut trasorna jag tvättar ur tvättmaskin!
 Bara slänger dem på golvet, eller tvättar dem igen. Enklast så tydligen.
Lämnar sina jobbskor runtom på golvet o strör grejer omkring sig som bara lämnas kvar där.
Så jävla slappt!
Men att dom hade bara lämnat disken det blev fan droppen.
Jävla idioter.
Hade fan lust o bara lämna skiten o gå därifrån.
Om det inte vore för att jag faktiskt behöver nån slags referens så hade jag fan gjort det!
När dom inte ens klarar av att betala ut lönen som dom ska heller, menar jag.
Matkvittona kommer dom alltid ihåg att dra, men däremot kan de glömma o betala ut nån timme här,
eller semesterersättning där!
Fucking jävla snikare o tattarställe det är vad det är!
Grattis, ni förstörde min dag!
KUKSUGARBL---AR!!!!
AAAAAAAAAAAARRRGGGGGGGGGGGGGGHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0