Typisk måndag...

Trött! Sov till tio imorse.
Som vanligt på måndagar så känner jag mig alldeles fladdrig o seg, så även idag.
Brukar ju försöka åka o simma måndagar, men tar det imorgon istället.
Ska bara ta de lugnt.
Har målat naglarna sommarfina i knallrosa.
Ska gå en sväng me Fiaflisan i skogen på ett tag.
O ringa Monica o höra hur de blir med möte ikväll.
Annars händer det inte mycket här hemma.
Ute är det halvsoligt och blåser som sjuttsingen, precis som förutspått.
Känns inte så uppiggande.
Appropå de så ska jag ta o lyssna på avslappning.
Förhoppningsvis få ner fladdret o stressen lite.
De om de. Tack för mig!
image231 Hatar måndagar oxå!

Kommentarer
Postat av: Jensi

Igår lyssnade jag på avslappning och gjorde meditation, ordmeditation. =)

2008-05-13 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0