Ghostriders in the sky...

Imorse, eller rättare sagt i förmiddags, för det var knappast "tidigt".
Så i alla fall, hade Älsklingen gått ut med Wilmilisinen,
o jag och Siv låg i soffan o mös framför teven.
Helt plötsligt börjar skrivaren rassla.
Ligger still o tittar på den ett tag.
Den rasslar som att den ska fram med ett papper o börja skriva ut.
Slutar en stund, för att sen börja igen.
Tillslut går jag fram för att kolla, men den är helt avstängd!
Så jag frågar "Är det någon här? Vem är det?"
Då slutar den helt att rassla o låta.
Men det kändes inte läskigt heller, först blev jag lite rädd.
Men sen blev jag bara glad.
Och när älsklingarna kom in från morgonpromenaden, så berättar jag det här.
Då kommer det fram att även Älsklingen har kännt en positiv närvaro i vardagsrummet för ca. en vecka sedan.
Jag undrar vem det var, och vad denna "vem" ville????
Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0