Lactal-Lördag!

Puh, vilken dag!
Riktigt jobbigt, faktiskt.
Tvingade mig in till stan i alla fall, tillsammans med mamsen.
Solade lite, o shoppade lite.
Dock ytterst lite eftersom jag bara ville hem tillslut!
Kändes bara jobbigt att må sådär,o gå på stan hemma i sin gamla "knarkarstad"!
Däremot träffade jag på en gammal bekant,  en vän till mannen min, som faktiskt oxå kirrat till sig själv.
Måste säga att jag högaktar honom för det, speciellt som han gör det i sin egen stad!
Tror inte jag hade pallat det!
Endel av räddningen för mig, var nog att flytta, helt enkelt!
(O så behandlingen förståss, utan den hade det ju aldrig gått!)
Men hursomhelst, så var det jättekul att träffa på honom, på de här villkoren, liksom!
Se att han faktiskt mår bra, eller "Skitbra" som han själv uttryckte sig.
O tar de lugnt.
Kul! Gör en glad.

Annars idag ska vi bara ta det soft, mams o jag.
Äta gott, se film o poppa popcorn.
O Wilmilisinen, hon ska få ett grisöra hon.


(Grymt sa grisen när han nös!)
Så softa gott på er där ute, wherever you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0