Lost in Cyberworld

Tisdag morgon...
Vad göra idag då???
Joo, idag ska jag fortsätta med läxläsning.BLÄ!
Sen får vi se om pap eller yster syster kan hjälpa med bloggdesign.
Byta färg på rubrikerna.
För som ni ser så har jag inte lyckats klura ut det själv.
Känner mig helt lost in the Cyberworld!!!

Annars mår jag sådär.
Känner mig apstressad över huruvida jag kommer palla börja APU:n nästa vecka.
Stresstålighet är inte min starka sida just nu.
Och från det att jag vaknar på morgonen så tar det nästan en halv dag innan jag börjar må åtminstone ok.
Slippa yrseln, illamåendet o de värsta fladdret.
Vet inte alls hur jag ska göra.
Usch!
Nåväl, får försöka spåna vidare på det här.
Det är ju bara tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0