OBS! Glöm ej!

Tacksamhetslista, viktigt att komma ihåg ibland.
Kanske speciellt när man mår bajs, o lätt tappar tålamodet med allt.

TACK!

Tack för min underbara man
och den oerhört fina familj jag har.
Med älsklings-älsklingen, Wilma-Lee, o Siv!♥

Mina andra nära o kära, mam, pap mfl.

Skolan och skolkompisar.

Att jag är nykter och drogfri.

Kvinnohemmet, för genom dem så fick jag ju en andra chans!

Marita, Jenny J mfl.

Att jag hittat hem i mig själv mer.

Att jag får va hos mam o ta det lugnt medan jag börjar äta bajs-medicin!

Fått träffa exet och se att han verkade ha det bra.

Träffat min vän G.

Ska äta tacopaj.

O sist men inte minst; egna intiativ o doktorand i saker o ting.
När saker o ting,o allt kommer omkring...

Sen kommer jag inte på nå mer, för den här gången.



Tack o bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0