Wilma 6 år!

Wilma-Lisan har ju fyllit 6 år!
Det hade jag/vi helt glömt bort i allt som varit!
(Usch, vilken dålig förälder jag skulle bli!)
Så imorgon blir det hundtårta o presenter till lillflickan!
Siv, jag o älskling ska fira lilla fröken Rosenknopp, o ha kalas!
Det ska bli kul.

Annars är allt ok.
Pratade med min mentor idag, o det kändes så skönt.
Var inga problem eller frågor alls.
Bara skönt att vara ärlig.

Däremot är det verkligen "back to school" nu!
Mycket att göra.
4 uppgifter, varav 3 är fallstudier.
Nåväl, dem ska vara inne senast den 5:e december.
Så jag har ju tid på mig.
Dessutom så är det bara skönt att va igång igen!




Grattis Lill-hjärtat på 6-årsdagen!

Kommentarer
Postat av: Marga

Hälsa Wilma och gratta så mycket.

2008-11-25 @ 19:37:40
Postat av: Jensi

GRATTA WILMIS från mig, Olga & Lusen!

2008-11-26 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0