Chock!

Idag har jag varit på skolan igen-äntligen!
Det var kul att komma hemifrån igen.
Två veckor hemma o inne var ingen hit för välmåendet.
Fast det vet jag ju om från innan, men vad gör man!? Är man sjuk så är man!
Däremot kom de som en chock att vi har prov på torsdag!!!
hela boken!
Plus dataprov, dels i Word vilket jag visste om.
Men sen även internet-prov!!!!
Vojne, vojne vojne!
Men jag tänker som så att jag läser i lugn o ro, det jag hinner på VOMS, o räknar med att jag får ta en omtenta i
slutet på månaden istället.
Det är ingen ide att stressa upp sig.
Fast lite stasat känns det ändå, för det blev ju en himla massa att ta igen!
Bl a. Fältstudierna!
Oj oj oj! Ja ja en sak i taget.
Och så har vi börjat med nytt ämne nu idag.
Men ok, jag känner att jag lever i alla fall!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0