Dia de la Muerte

Ja, just det! Det var ju det oxå. Eller som det ju faktiskt heter i Sverige; Allhelgona.
Har varit så uppe i mig själv med allt vad det gäller medicinen och det här.
Så jag höll alldeles på att glömma att det faktiskt är "helg" i helgen!
Var först när jag läste syster ysters blogg som jag kom på!

Annars känns det ok,.... just nu.
Känns som att det börjar gå lite upp nu.
Lite som berg o dalbana.
Kanske dags att höja dosen..., eller så väntar jag till imorgon....
Får se hur jag gör. Vill inte stressa heller.

Här hos mamsen är det bara lugnt och skönt.
Lite för lugnt när väl stressen sätter in.
Men annars är de bara bra.

Igår var jag o hälsade på ett gammalt ex.
O det var jättekul o träffa honom.
Framförallt att se att han har det bra idag, o mår bra med sig själv.
Kämpar på med möten och stegen.
Det kändes bra i mig att se det.
Jag vet att vägen dit har varit hård.

Nåväl, nu ska jag gå o se film o mysa med voffsan o mams.
Viva dia de la muerte på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0