Moviestar and the junkie...

Fredag kväll...
Har varit på stan, som sagt.
Hittade ett par skitsnygga jeans, o en kortärmad mintgron tröja till.
Apsnyggt!
Dessutom lade jag undan en stickad tröja på H&M som jag ska prova imorgon.
O så har jag klippit mig.
Det blev såå jävla bra! Jag är ur-nöjd.
Tycker jag ser ut som en moviestar! =)

Däremot pratade jag med en god väns mamma idag o fick höra att min vän var riktigt illa därann.
Har legat på sjukhus en vecka, och läkarna hade upptäckt 5 (fem!) ärrvävnader på hjärnan.
Dvs. 5 strokes!
Känner att jag inte riktigt vill känna på det.
Blir jätteledsen, o samtidigt så vet jag hur den här sjukdomen funkar.
Och att de flesta pundare dör runt en ålder på ca. 50 bast.
Det betyder alltså att han kanske inte har så himla länge på sig!
Så långt vill inte jag tänka-alls!
Men jag hoppas jag får träffa honom nu när jag åker upp.
Hans mamma skulle försöka få tag i honom, o ge honom mitt nr. Säga att jag kommer o så.
...Vad gör man, annat än o ber!?

Kommentarer
Postat av: Jensi

Nåå, Gessongubben! :/

2008-10-27 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0