God Damn It!

Idag hade vi det där provet som jag fick veta om i tisdags.
(Skönt att de e över!!!)
Var helt "beside myself" imorse.
Alldeles stasad o kräktes upp frukosten.
Men provet gick bättre än förväntat.
Jag känner mig nöjd, framförallt med tanke på det utgångsläge jag hade!

Däremot känns det som att jag aldrig mer kommer få koppla av!
Har massor att ta igen från det jag var borta, o sen sånt vi börjat med nu.
Ikväll, t ex. måste jag skriva ihop lite på ett grupparbete om missbruk...
...fast det har jag ju gratis, för det har jag ju övat på själv i över tio år!
Sen ska vi ses imorgon, våran grupp, kl 11 o gå igenom tillsammans.
Det här ska va inlämnat på tisdag.
O så har jag 3 dataprov nästa vecka, plus fältstudier på två dar, onsdag o fredag.
O bla blabla bla....

Nåväl, två kula grejer är i alla fall att imorgon kl ett ska jag o klippa långt hår!
O sen på kvällen kommer mamsingen! KUUUUUUL!

Men nu så ska jag i af. återgå till den bistra verkligheten; grupparbete om missbruk!

Tjo o tjim med tant Tim!



Harmoni-bild, jag vill ha harmoni o balans. Ge mig balans, någon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0