Stressigt värre, men kul ändå...

Just det, stressigt värre just nu, men kul ändå.
Fick tillbaka voms-provet igår, och det visade sig att jag hade riktigt bra resultat.
Skulle tro att jag ligger på vg-nivå.
Inte nog med det, sedan fick jag skitbra feedback från min mentor.
Bl a. sa hon att hon tyckte jag var en av de inteligentaste i klassen! =)
Inte illa pinkat!
Blev jätteglad. Känns verkligen som en morot.

Annars är det som sagt jäkligt stressigt nu, o jag känner att det är svårt att varva ner emellanåt.
Blir sådär mycket så jag lite tappar bort mig själv...
Känns lite obehagligt.
Men, men....måste försöka bli bättre på avslappningen igen o sånt.

Idag ska jag på fältstudier, ta igen det jag missade när jag var sjuk.
Ska vara på nackstagården, en fritidsgård för lättare handikappade barn o ungdomar.
Ska bli jättespännande, men ack så nervös jag är!!! Puh!
(Avslappning!)
Men det går nog bra.

 Lot´s of golden stars in the kant  to me! =)

Kommentarer
Postat av: TG

Starkt jobbat, bra. Kram.

2008-10-15 @ 14:20:41
Postat av: Jensi

Jag är SToLT över dig! =)

2008-10-16 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0