Torsdag...

Snart fredag, men långt ifrån nåt slags lugn eller avslappnad "bara-chilla-helg" ändå!
För idag fick vi ännu en uppgift, som visserligen ska vara inlämnad (allra) senast v. 44.
Men ändå.... Det är verkligen full speed!

Men idag känns det dock bättre än igår.
Trots fortsatt stress o ångest, så fick jag pysa lite imorse.
Vilket lättade upp i ångesten lite.
Och fick skoldagen att kännas lite roligare o inte fullt så ansträngd, som annars.

Teori o internet-proven kändes oxå som att dem gick bra.
Fastän jag inte var mycket förberedd.
Farmförallt inte på teori-delen.
Ska bli spännande att få veta resultaten!
Känns lite som julafton nästan, att få tillbaka proven o se resultat!
Särskilt som det går så bra oxå, menar jag.

Imorgon är sista dagen på fältstudierna, mina.
Ska bli kul, men jag hoppas att jag lyckas stasa ner lite imorgon.
Slappna av o glömma mig själv.
AVSLAPPNINGSÖVNING!
Jag vet! O jag ska!

Nu är det dock studier som gäller!
Ingen ro o ingen vila!....

SMELL YA LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0