Varma fredag!

Idag var sista dagen på fältstudierna.
Och idag, kändes det faktiskt mycket bättre än i onsdags.
Känner att jag blivit riktigt taggad att jobba med handikapp/lättare handikapp efeter utbildningen!
Började visserligen tänka på det här med socialt utsatta barn, oxå.
Att jobba inom det. Fast det tror jag kan vara så mycket sorgligare än handikapp.
Dom här ungarna som jag har träffat nu, de blir man ju bara superglad av.
O alldeles varm i hjärtat! De är så himla go!
Kommer leva på de här länge, känns det som.

Annars är allt som vanligt.
Skönt att det är fredag, dock!
Äntligen! Den här hemska veckan är över!
De har ju varit fullt upp, varje sekund nästan!
Även fast jag fortfarande har massor att göra i form av uppgifter till skolan, så ska jag unna mig en sväng på stan.
Sola o köpa mössa.

Gräsänka blir jag imorgon oxå. Igen!
Mannen åker på brottnings-blaj.
Igen!

Men ikväll ska jag bara softa, chilla o glassa loss i soffan!
O det ska jag börja med nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0