Week End

Äntligen är veckan nästan slut. PUUUUUUUUUUUST!
Skolveckan är då definitivt slut. Over and out!
Känns så jävla skönt!
I helgen ska jag bara slappa, göra bra o roliga saker.
Unna mig lite solarium, kanske ett sim och en sväng på stan med min älsklingsfarbror.♥
Har bara en (tre med uppgifterna) sak kvar att fixa imorgon, det är att försöka få tag i  min läkare
ang. ett sjukintyg. O det kanske inte är det lättaste, för nu snackar vi Nacksta vårdcentral!
Sämsta servicen i hela jäkla Sverige kan jag tro!
Men nåväl, går inte det, tja då får jag väl köra på känsla, o ta det lite som det kommer....

Funderar på att åka upp till Luleå till veckan, o va med mamsen o papsen när jag börjar med mina medikamenten.
Tror det bli bra, det!
Då får min lilla skrutti-bang-bang-Wimmel-pingla följa med såklart.
Lillapan Siv, vet jag inte. Kanske hon får stanna hemma, hon.

Hade förresten individuella mentorsamtal idag.
Jag fick svinbra feedback, o fick reda på att jag ligger betygsmässigt på VG.
Inte illa pinkat för en trähäst!=)
Fast om jag ska vara helt ärlig så hade hon hellre fått skälla ut mig!
Tycker det är apjobbigt med beröm. USCH!
Fast visst är det kul att få höra o få bevisat för mig själv att jag faktiskt fixar det- med råge, liksom!
Helt klart!

Nu ska jag sätta mig i soffan o bara fisa!
O äta kakor o glass!
Så smell ya later!

 

Har ni sett vilken liten bedårande krabat!? Renko, en två-årig pudelblandis, som pappis har spanat in.
Erkänn att den är superfin o att papsen borde slå till! Erkänn, erkänn, erkänn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0