Allt om allt

The hosta is still going strong.
Fick dock antibiotika igår på Vc.
Annars är allt som alla andra dagar jag har varit sjuk.
Har vaknat, hostat, gått ut med lilla kärleksbönan W, diskat, slappat framför teven.
Dessutom fick jag i mig lite lunch idag! Det var ett tag sen jag fick det, faktiskt!
Är jättetrött, sov jätte dåligt inatt tack vare denna charmanta hosta.
Men kanske går det bättre inatt....
Förövrigt så är allt ok.
Känner en jättestor tacksamhet just nu för allt jag har; min underbara man, kloka hund o urgulliga lilla cp-Siv.
O alla ni andra förståss oxå.
Däremot har jag inte så mycket att skriva om.
Därför ska jag återgå till mitt nya missbruk- som jag är SÅÅ leds på!!!- Théande.
Thé, i alla dess sorter och smaker- FYY FARAO!
Bra för halsen dock!=)
Nåväl, tack för mej-drick en kopp sej!

Kommentarer
Postat av: TG

Har läst bloggen och noterat dagsläget. Roligt att Du kan vara tacksam, det skulle fler lära sig här i världen, försöker själv men det är inte så lätt.

Ha det bra och hälsa familjen. Kram.

2008-10-01 @ 10:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0