Arma helg!

Söndag idag....
Helgen har varit as-soft.
Fredag tog vi det bara lugnt.
Var hemma o tröståt massor med cheese-bollar o karra.
Lördag var vi in till stan, hyrde film, solade och kollade runt en sväng på Myrorna.
Sen var jag så trött att jag nästan somnade där jag gick och stod!
Väl hemma käkade vi burgare o kollade filmen vi hyrde.
Den var helt ok. "Vantage Point".
Somnade så fort jag lade huvudet på kudden, sen.
Och så söndag idag.....
Inte lika soft idag. Måste nämligen börja med en uppgift som ska vara inlämnad till tisdag.
Puh! Plus att jag tänkte träna lite på datan. Inför data-provet som är v. 40.
Pust, stön, flämt!
Jaja, det är väl bara att börja då! =)
Annars känns allt ok, for now.
Verkar gå väldigt upp o ner.
Som rena rama berg-o-dalbanan!
Men just nu är de ok i alla fall.

Kommentarer
Postat av: TG

Det är ju tur att det går upp ibland ochså. Kram.

2008-09-14 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0