Bara suck!

Vad säger man!?
Är så trött på att vara jag.
Ingenting känns bra just nu.
Kläderna sitter avigt, känns det som.
Eller hela jag känns avig.
Vet inte var jag ska vända mig för hur jag än gör så har jag ett arsle där bak.
O jag bara känner mig bak o fram hela tiden.
Vill att det ska ta slut.
Vill känna mig sådär bra, lugn o fräsch, som jag gjorde i somras.
Vart tog det lugnet vägen!?
Varför blir det såhär nu?
Blir så irriterad på mig själv ibland att jag hela tiden nojar på allt o är så himla osäker i nya situationer!
Vad faan är det jag är så jävla rädd för!?
Varför bankar jag hela tiden huvudet i väggen?
Varför kan jag inte bara släppa taget, o låta saker vara och ske som det är? O som det blir?
Faan, jävla jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0