Blandade tankar...

Guuuuuud, va våran dator är seg nu.
Tack o lov får vi hjälp med ett hårddiskbyte imorgon!
Finally!

Har varit i skolan hela dagen, från nästan tidig morgon till sen eftermiddag.
Fick beröm för mina datakunskaper i Word idag.
Kändes lite kul faktiskt!
Men då har jag ju faktiskt övat oxå. Så det stämmer som det sägs;
"övning ger färdighet".

Sen har jag gått o blivit förkyld oxå.
Inte bra. Ska kurera mig massor i helgen, med vitlök och ingefära och te.
Lär ju lukta äckelpäckel om mig, men vad gör man inte.
Missar ju inte gärna fältstudierna nästa vecka. Skulle ju kännas lite ruttet!

Och imorgon har jag två år! Halleluja!
Ibland förstår jag inte hur jag stått ut, med tanke på omständigheterna.
Men det har jag i alla fall, stått ut!
And that I´m proud of! Thank you, Amen!
Älsklingen hade, av någon konstig anledning, fått för sig att det var idag.
Så jag fick en grattis-önskning imorse redan.
Fast det var ju bara bra, för då får jag ju två av honom och får känna mig lite extra-speciell!=)

Nu ska jag gå o vila framför teven lite.
Älsklingen är på möte, så jag är solokvist en stund till här hemma.
Kan vara skönt ibland faktiskt.

Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0