Förkylningrapport & Lena BH

Själv: Mår jag sisådär... Febern börjar knalla av, (eller vad man säger) tror jag i alla fall.
Har käkat ipren, utifallatt! Hostan återstår. Tillkommit har ryggontet gjort!
Som en lite surpris från ovan! =)
Trött är jag som en gris, orkar inte göra många knop innan jag faller ihop i en hostande o slemmig hög.
(Som en slemmig torsk i en brödrost!, Kanske inte riktigt men....)
Men nåväl, det sitter väl inte i förevigt i alla fall.
Försöker vara tacksam för allt det jag har istället.
O tänker att det var ju bättre jag blev förkyld under fältstudieveckan än under en riktig skolvecka!
För fatta mycket info man missar då!!!

Lena BH: Såg på lokal-reklam-teve att hon o Orup skulle uppträda här i sundsvall.
Och jag började undra om det verkligen var musiken det handlade om! Eller om det var en "sexiga-underkläder-uppvisning", det var frågan om!!!???
Det var väldigt utmanande kläder de hade på sig. Som taget ur nåt erotiskt sammanhang...
Man kan ju fråga sig hur stor självkänsla denna Lena "BH" har, egentligen!? Tragiskt egentligen.
Hon är väl typ 40, o väljer att se ut som en bimbohora.
Vad sänder hon (med många andra media-profiler) ut för signaler till unga, egentligen!?
Så; Lena BH it is!



"Ojdå, vart tog Lena vägen? Föll jag av scenen!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0