Idag har jag:

  1. Hostat tills jag spytt (Det som kom upp var glass, om nån var nyfiken=)
  2. Sett skräckfilm; Memory, o myst med älsklingsmannen
  3. Fått blomster av min allra finaste man, den absolut bäste man en flicka kan ha!
  4. Blivit gräsänka tills imorgonkväll, då den bäste är bortrest i brottnings-syfte
  5. Varit ledsen över att jag missat hela veckan med fältstudier
  6. Hostat lite till
  7. Vunnit en budgivning på tradera, en bok till skolan om ni måste veta
  8. Blivit medveten om att Siv, de lilla skrället, öppnar nedersta lådan på mitt sängbord o tjuvar grejer!
  9. Snorat lite, fast inte så mycket idag
  10. Kissat, o kissat o kissat ut allt jäkla te!

                  


Kommentarer
Postat av: TG

Duktig kicka, Hälsningar från en gul Färja. Kram

2008-09-26 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0