Psykos

Känner inte riktigt igen mig själv.
Känns som att jag flyter på, utanför mig själv, på nåt sätt.
Lite obekväm känsla, faktiskt.
Som att jag bara halkar omkring i universum, utan fast punkt.
Och mitt förflutna finns ofta i mina minnen.
Som att mitt gamla jag vill ut, eller nåt.
Det låter ju helt psykotiskt!
Kanske jag bara går igenom en identitetskris av något slag.
Låter väl troligt. Hellre det än en psykos i alla fall.
Kanske inte så konstigt att det känns, när man befinner sig på sprillans nya marker.
Blir väl säkert nån slags process, det oxå. Kanske!?


Kommentarer
Postat av: jensi

ja men det gör jag oxå av och till!

2008-09-08 @ 18:22:00
Postat av: Jensi

DU är utmanad, läs mer på min blogg!

2008-09-09 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0