Tiger, 1995-2007

Igår gick vi upp i skogen och hittade ett fint litet ställe, mitt emellan två stubbar.
Där vi begravde allas våran Tigger!
(Kanske lite väl makabert, kan tyckas, att vi inte gjort det förr.
Men grejen är den att jag tvekat.
Inte vetat hur jag skulle göra.
Kremera? Begrava? Här? Eller i Luleå?
För det var ju där han föddes, växte upp och hade sitt lilla liv....större delen i alla fall.)
Men nu är han begraven.
Vilar i frid, min söta lilla diamant♥
Så speciell han var, den lilla klumpen.
En sån hjärteklump han var.
Kommer där alltid att bo.
I mitt hjärta så varmt.


                    
                                                         R.I.P.

Kommentarer
Postat av: TG

Han var speciell. Kram

2008-09-02 @ 09:39:20
Postat av: Jensi

Jo Tiger var fin. En kompis till och med på toaletten! =)

2008-09-02 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0