Två år och febrig!

Två år idag, tjoho!
Bra gjort Theres!
Skulle vilja tacka mig själv för allt tålamod, min stora ödmjukhet och alla andra goda egenskaper jag dras med!
Tack Theres! Varsågod! =)

Har dock blivit vrål-förkyld!
Tror jag har feber dessutom, för jag ömsom fryser, ömsom svettas.
Hostar och nyser!
Huga huga. Inte lätt!
Tack o lov har jag en ur-gullig man som är inne i stan just nu.
Ska handla middagsmat, hyra film mm.
En ur-gullig make som tar hand om mig!
För vad hade jag gjort utan honom!?
Puss, älskling!



Massor med ballonger till mig, bara mig! Muahahaha!

Kommentarer
Postat av: TG

Jättegrattis i massor. Kram och hälsa familjen.

2008-09-19 @ 15:21:22
Postat av: Anonym

Du är toppen och du dras verkligen med en massa positiva positiva egenskaper, tycker jag. Krya på dig och ha en mysig fredagkväll med den urgullige.

2008-09-19 @ 18:04:24
Postat av: Marga

Du är toppen och du dras verkligen med en massa positiva positiva egenskaper, tycker jag. Ha en mysig fredagkväll med den urgullige och krya på dig!

2008-09-19 @ 18:05:56
Postat av: ville

grattis du är så fantastiskt bra på så många sätt och vis stark och vacker dessutom annars hadde ju jag ju förstås inte gift mig med dig om du inte hadde hafft alla dom fina egenskaper som du har

2008-09-19 @ 18:36:16
Postat av: Jenny & Lurvas

GRATTIS! =) Bara fortsätta i samma anda! O Kom ihåg att det är HELT OK arr ha pissidagar oxå! Kram

2008-09-20 @ 11:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0