Utmanad!

Nu är det såhär; att jag har gått o blivit utmanad av systrami.

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.Stark men skör
2.Älskar djur (alla utom ormar o spindlar förståss)
3.Fd. alkis o narkis
4.Tycker om att måla, skriva, rita o teckna
5.Simmar (lugnt)
6.Har en hund som är sötast o bäst i världen- nämligen Wilmalisan!
7.Har en katt som jag ibland vill sälja till extra plågsamma djurförsök!!!=)men som ändå är ganska sööt o kul!; Siv.

Jag utmanar:
Mammis
Pappis

Kommentarer
Postat av: TG

Jag har ju ingen blogg, och sen så var det så komplicerade regler så "I know nothing". Kram.

2008-09-09 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0