Blandat bandat!

Stressad, nervös, mår illa, men ok.
Det ordnar sig säkert.
Idag är dagen då jag ska ta tag i saker.
Har redan börjat genom att prata med min mentor.
Sen har vi bara resten kvar. Puh!

Känns så skönt, kom till insikt igår att jag enbvart kan leva mitt liv,
här o nu, sen får andra göra, tycka o prata bäst de vill!
De har ju egentligen inte med mig o mitt o göra.
Antar att det beror på deras egen litenhet o rädsla, eller så.
Kändes så befriande att förstå, i både hjärta och huvud.

Läste ut boken om bibliotekskatten Dewey igår.
Och de är som fan att alla djurböcker ska sluta på samma sätt!.....
Men den var bra. Lilla Dewey som var så stor, runt om i världen.

Wilma fick jättefin beröm igår oxå.
Av en som jobbar som hundförare på F21.
Fick tom erbjudande om att para henne med hans schäferhane, som är just en F21 hund!
Inte illa pinkat för en trähund!
Gör mig stolt!!!

Nu är det dags för en prom med lilla fröken göken.
Hoppas illamåendet går över!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0