Det blir inte alltid....

..riktigt som man tänkt sig!
Besöket hos Hassler gick bra,
om man bortser från att han inte kunde ta bort alla de "blemmor" som jag ville ha bort!
Men ska söka upp en dermatolog i framtiden o höra vad dem säger.

Annars är allt väl.
Känns som att saker o ting så sakteliga börjar falla på plats.
Fick ett sött sms av mannen på morgonen som piggade upp.

Ska snart lyfta a.... rumpan från stolen o gå på långis med lilla piip.
Sen blir det dusch o fix.
För att så småningom följa med papputen o handla.
Ska bla. inhandla en jättesöt tvättkorg från Rusta.
Endast 50 spänn!

Skulle egentligen ha träffat en gammal skolkompis idag,
men det visade sig att hon inte hade tid.
Fullt upp med skolgrejs.
Så vi får ta det en annan gång.
Kanske jag oxå ska passa på att sätta mig med mina skolgrejs!?
Tjaa, kanske det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0