Happy new yaer, god damn it!

Så var de nytt år -igen! Oj,oj!
Tiden springer iväg. Var ju för sjutton nyss år 2000!
Va´fan hände egentligen!?

Känner mig just nu rätt stressad. Har egentligen tvättstugan, typ nu.
Hade tänkt duscha innan men det finns ju inte en fetchans i världen att jag hinner med det!
Nåväl, får möblera om lite i shemat bara, inge mer med det.

Förövrigt har jag ingen aning vad göra idag.
Som de ser ut nu blir de mest bara å chilla, men det är ju inte så illa. (D rimmade=)
O va me 2underbara individer här på jorden; nämligen, först å främst min lilla gulleskrolla IppiUmpiLarsson-rosenkvist af gullefjun! Och så sist men inte minst; Nisse. Min Nisse! Världens bästa Nisse!

Såklart så finns ska de finnas sorg med i bilden oxå...Ett avslutat kapitel, fast å andra sidan så är dörrmattan ett minne blott! Så jag får försöka se det positiva i det hela.Men visst gör det ont, när det känns som att man bara blivit grundlurad av någon som man hyst starka känslor för!
Men, men....är både arg å ledsen. Fast väljer att använda mig av den där ilskan som en drivkraft istället fö hämnd! Tro mig, tanken på hämnd har slagi mig, men jag slog tillbaka! Haa!

Däremot är jag tacksam för det jag har!

1.Syster
2.Nisse
3.Kalle
4.Anders
5. Wilman-
of course!
6.Mig själv, min styrka, mit inre, min plan och så alla mina fina kvaliteer. O mina talanger.
7.Att jag förutom min helvetes-jävla cp-sjukdom;Beroendet, är fullt frisk o har alla lemmar o kroppsdelar i behåll!

Sen ser jag famemot detta nya år med glädje och en förhoppning på bot o bättring. En nystart. Början till ett nytt och värdigt liv. För jag orkar verkligen inte mer. O ärligt talat så tror jag att mycket av det som gör så ont inuti mig just nu, är en kapitulation. Kapitulerar. Maktlös, jag erkänner! Erkänner allt!

Nåja, vilket halvdassigt blogginlägg det blev, för att vara nyårsafton menar jag!
Men det är ju så det är . Verkligheten. Tänker inte ljuga mer.

Trots allt ska jag göra det bästa av denna dag, o försöka ha det så bra jag bara kan.
Önskar er alla detsamma; Ett Gott Nyt År!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0