Hej gamla bloggen!

Tänk att tiden går och att jag skrivit så länge som jag faktiskt har! Blogg alltså.
Märker att jag skulle verkligen behövt mina glasögen! Fast allt beror ju inte helt på dem, Förståss.
Är orolig och rastlös av bara faán! Har möblerat om på mitt rum 2 gånger nu sedan jag kom hem till mam!
Vet att jag måste in, men blir först nästa vecka.
Måste få ta det i min takt, annars blir allt bara mos o för mycket.
Stress!
Annars är allt.....som jag förtjänar kanske....
Ska ta ett avslappnande bad på ett tag.
Har ju både badbomb o olja att ha i.

Nää, dags att dra vidare mot horoskopen och sen det där badet.
(Vad vet kanske jag tillochmed hinner släppa taget!?)


 Känner mig ungefär såhär nånting.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0