Så är det fredagsmys!.....

Eller inte!?...... Den som lever får se!
Har varit ut med lillskrället o gått i skogen. Det tycker hon om!
Busar med alla möjliga pinnar, o skuttar o har sig. Superlycklig.
Sådär så det inte går att undvika att bli smittad!

Mams har åkt iväg o handlat. Så jag har lite egentid o ff. här hemma. Skönt.
(Lättare att andas på nå sätt, inge illa ment. Men ni kanske fattar!?)

Så jag tänkte ta ett bad, städa upp lite på mitt rum o ta disken. Göra lite nytta med andra ord.
Har inte börjat med några julklapps-inköp ännu. Men mina penningar (få) kommer inte förrns typ tisdag eller onsdag!
Tack för det soc.! INTE! Vet inte ens vad jag ska köpa till var och en. Måste ta mig en funderare o en planerare.

Tänka sig att det bara är knappt en vecka kvar så är det jul! Det är inte klokt! Man hinner inte blinka knappt. 

Jag menar; var det inte nyss sommar!!? 

Nåväl...
Dags att skrida till verket! Bad, städ, disk o sånt där annat "roligt"....
Trevlig helg, krama en älg!
O glöm inte bort o chilla i julstressen, sitta ner en stund...så man pallar pressen! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0