Tidsbrist!!

Klockan redan 13! O´boy! Hur hinna, hur hinna!?
Trots att jag stigit upp tidigare än vanligt!? Verkar inte bättre än att klockan känner på sig då det är jul-o-högtider, o passar på att snabbt slinka runt några varv extra! =) Erkänn, klocka! Erkänn!

Sitter just nu (framför datorn, förståss!) o lyssnar på "The Sounds" på min halvfunktionabra "sop-fynds-stereo".
Dagen  idag kommer gå åt till "another one of theese days of running ´round in panic in the city, looking for the perfect christmas gifts to the people (which has been nice enough too deserve one!) And that perfect gift includes a perfect price-tag, for girls like me with -or without- nothing else but dust and a few reciets in my new, pink wallet! För några julklappar till sig själv bara måste man ju unna sig! Right!?

Sen ska det bli intressant o se hur det nu blir med denna sk. julafton.....egentligen. Känner mig lite "suspicious" o osäker på vissa. Men, men....återstår att se. Annars har jag ju alltid Guld-Wilma-klumpen o en massa choklad. O det är ju inte alls så dumt! Faktiskt, faaktiskt!

Nu är jag way to stressed to sit here o nörda med min blogg!
Time to do some use!
Ta mig i kragen o få allt det där viktiga jul-prylarna ur världen!
Pust!
...Som apan Anna Anka skulle (kanske) sagt; "Count to ten!"-"Deep breaths!"(Fast det vet hon nog inte vad det betyder eller innebär för den delen!)
Fast med henne vet man ju aldrig riktigt vad som kommer härnäst. Har en förmåga att vräka ur sig både det ena o det andra toket!

Time 2 go. Skriver mer sen, om mina julefynd o mina äventyr på staden.
Happy day-both men, women and all gay!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0