A downer!

Har äntligen kommit igång med diabetesuppg. och är snart klar.
NAAAAAAAAAAJSIGT!
(Plötsligt händer det!)

Annars är det sisådär.
Wilmas totelot har blivit infekterad.
Men det är bara o rengöra och följa doktorns (vet.) order.
Blir det inte bra till torsdag så får vi göra återbesök.

Och farmor ligger på sjukan med dåligt blodvärde och en opererad lårbenshals.
Saknar min lilla farmor.
Pratade med henne idag....
Tänker på dig, Farmor!

Har bestämt mig nu.
Jag vet vad jag vill, och jag ska fan kämpa för det!
Tänker inte låta nån störd defekt förstöra allting.
Känns lite lågt just nu, men har åtminstone fått lite kontakt igen.
Med känslorna.
Det är ju ett gott tecken.
Och idag kan jag oxå känna fightern i mig.
Och jag vet var min högre makt finns just nu.
Märker att jag flyr mycket, i nåt slags adhd-beteende.
Jobbigt som faan! Men det går ändå. Jag vet ju vart jag ska, var jag vill.
Och hur....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0